8 Haziran 2014 Pazar

Çifte Mim!


Gölgeleri Kovalamak beni bir kez daha mimlemiş. Çok teşekkür ederiiim! Seviyorum böyle mimleri. ^_^


MİM 1: Mor Mim

-Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?
En sevdiğim yönüm, istemediğim zaman gerçekten duyarsız olabilmem. Kötü anlamda duyarsızlık değil, yoksa fazla duyarlıyımdır çevreye ve insanlara karşı. Ama mesela önemsemediğim bir kişiyse, işte o zaman son derece duyarsız olabilirim.

-Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?
Hayır hiç ağlamadım.

-Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Zor bir soru ama bu. :D Tamam, bakalıım. Önce favori karakterlerimi göz kırpmadan öldüren yazarları değiştirirdim, onlara o karakterleri öldürtmezdim. Sonra, matematik öğretmenimi değiştirirdim, ve bana yüksek puanlar vermesini sağlardım. Sonra...? Bu kadar sanırım. Başka kimseyi değiştirmek istemiyorum.

-Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayır, ama bir keresinde küçükken yağmur yağdıktan sonra girmiştim. Bu sayılır mı?

-Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Bu soruya joker hakkımı kullansam?

-Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin?
Cevabım, şüphesiz Joseph Morgan. O gamzeler.. *-*

-Hayatın bir film olsa, hangi aktör ve ya artist oynasın isterdin?
Hayatım bir film olamayacak kadar monoton, ama Candice Accola'nın oynamasını isterdim, en azından başroldeki kız sevimli olurdu. :D

-Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Evet, çok vardır benim böyle anlarım. 

-Süperman mi Batman mi?
İkisine de çok düşkünlüğüm yok, ama Süperman'i seçeceğim.

-Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi'ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Tüp çikolataları merhem zannedip yemiyormuşum. :D

-Sence hayatın anlamı ne?
Hayatın belli bir anlamı varsa bile, ben henüz buna ulaştığımı zannetmiyorum.


MİM 2: Hangisi Mimi

-Arkadaşınız saçını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş?" diye sorunca ne dersiniz?
Eğer fazla samimi olmadığım bir arkadaşımsa, hoş olduğunu söylerim. Ama en yakın ve içli dışlı olduğum bir arkadaşımsa o zaman düşüncelerimi aynen söylerim.

-Evinizde hangisi olsun istersiniz?
Kitaplardaki her şeyin mümkün olduğu bir dünyaya açılan gizli bir kapı olsun isterdim.

-İntikam -soğuk yenen bir yemektir- tatlıdır- gereklidir- gereksizdir- diğer(açıklayınız).
İntikam gereksiz bir şeydir bence. Eğer birisi sizi üzdüyse, verilecek en güzel cevap o kişiyi görmezden gelmektir.

-Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?
Başka zaman olsa belki bu soruya cevap bulamam, ama şuan okuduğum kitap Ignite Me'deki Juliette'in badass'lığına hayran kaldım -her ne kadar önceki kitaplarda son derece çekingen olsa da-, o yüzden Juliette Ferrars diyeceğim!

Fanboyun Günlüğü ve Kitap İklimi mimliyorum! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder