11 Kasım 2014 Salı

Ay Dökümü #6 & Mini Kitap Alışverişi


Herkese merhabalar... :)
Nasılsınız? Biz buralar fazlasıyla yoğunuz. Malum, bizim yaşadığımız dünyada kasımda bir başka olan şey aşk değil; sınavlar. Hem de çok başkalar. Neyse, daha fazla sınav konuşup sizin de içinizi karartmayacağım.

 Bugün bana (Zeynep'e) gelen kitap kargosu yazısıyla, düzenli olarak yazdığımız ay dökümünü birleştirip paylaşalım dedim. Fakat bundan sonra yayınlayacağımız ay dökümlerimizde bir değişiklik yapacağız; gelecek ay okuyacağımız kitapları planlamayı bırakıyoruz. Çünkü okulla birlikte ne zaman hangi kitabı okuyacağımızı biz de bilemiyoruz ve planladığımız kitapları okuyamıyoruz, böyle olunca da planlamanın bir anlamı kalmıyor. Neyse işte, öyle. Şimdi fazla uzatmadan ekimde neler okumuşuz ona bir bakalım, sonra da benim yaptığım küçük alışverişe göz atarız. *-*


Zeynep'in Ekim Ayında Okudukları

  • Sokrates'in Savunması - Platon

***


Şimdi benim en sevdiğim kısma gelelim...


Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız, eminim şimdiye kadar çoktan Tüyap'a gidip o satın aldığınız güzelliklerin fotoğrafını Instagram'a da atmışsınızdır. İstanbul'da yaşamayıp Tüyap'a gidemeyen insanlar da o fotoğraflara bakıp bakıp hayaller kurmuştur. Evet, ben de o insanlardan biriyim. Sırf moralimin bozulmaması için Instagram'a girmedim iki gün. :D Kendimi teselli etmek için de yukarıdaki iki bebeği satın aldım. *-*

Evde okumadığım bir dolu kitap olduğu için kitap almamaya çalışıyordum. Ama Kitap Yurdu, Hiçliğin Kıyısında'yı 2 TL'den satışa çıkarınca kendimi tutamadım. Madem hazır kargo kapıya kadar gelecek, yanına da çok merak ettiğim diğer bir kitap Fırtına'yı ekliyeyim dedim ve ortaya böyle bir kombin çıktı. :D

İki kitap da çok güzel gözüküyorlar. Özellikle Fırtına'nın basımı harika! Zaten ciltli kitapları seviyorum ama bunu biraz daha fazla sevdim. Hiçliğin Kıyısında, Ephesus'dan satın aldığım ilk kitap olma özelliğini taşıyor ve onun da kapağını çok sevdim. Bu iki bebek şuanda bana kitaplıktan göz kırpıp, okumam için beni baştan çıkartmaya çalışıyorlar. Ama olmaz! Sınav haftasındayım. :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder