22 Kasım 2014 Cumartesi

Mim #9 : Ya Öyle Olsaydı & Kitap/Yazar Baş Harfleriyle Blog/Blogger İsimleri


Merhabalaar!
Bu güzel Cumartesi gününde ben de biraz, günlerdir uğramadığım blog'uma uğrayayım dedim.:D Kitap Karavanı'ndan Selen'cim beni iki farklı mimde etiketlemiş. Hem çok teşekkür ederim, hem de gecikmeden dolayı özür dilerim. Özellikle birinin üzerinden 10 gün kadar bir süre geçti ve ben anca yapabiliyorum... Hep sınavlar yüzünden. :( Neyse, fazla uzatmadan mimlere geçiyorum şimdi... :)

YA ÖYLE OLSAYDI...



1) Ömrünüzün sonuna dek tek bir yazar okuyabilecek olsaydınız, bu kim olurdu?

Seçeneklerim arasında olacak yazarlar, kitapları fantastik türünde favorilerim arasında olan Cassandra Clare olurdu; dram ve romantik türünde favori yazarım Colleen Hoover ve yarattığı karakterlere ve kalemine hayran olduğum Tahereh Mafi olurdu. Sonra bu üç yazar arasında kalırdım. :D Bu soruya bana sorduğunuz anki moduma göre farklı cevaplar verebilirim. Mesela şu sıralar baya dram modundayım, o yüzden Colleen Hoover diyeceğim ama başka zaman sorarsanız, farklı bir cevap verebilirim. :D

2) Issız bir adaya gidecek ve yanınıza sadece üç kitap alabilecek olsaydınız, bu üç kitap hangileri olurdu?


Shatter Me serisinin son kitabı Ignite Me'yi alırdım bir kere. Bol bol Warner ve Juliette kısımlarını okurdum. *-*
Rainbow Rowell'ın Eleanor & Park kitabını da alırdım. Ara sıra okuyup ağlardım.
Bir de Katja Millay'ın Her Şey Bitti Derken kitabını alırdım. Bu kitap, Eleanor & Park'ı okuyup hüngür hüngür ağladıktan sonra, yüzümde şapşal bir gülümsemeyle okumak için gerekli bence.

3) Bundan sonraki hayatınızı bir kitap karakteri olarak yaşayacak olsaydınız -birebir aynı şekilde- hangi karakterin yerine geçmek isterdiniz?

Bu soru gerçekten zor ama. Çünkü ben her zaman için kitap karakterlerinin dünyadaki hem en şanslı hem de en şanssız insanlar olduğunu düşünmüşümdür. Hepsi hayatlarında o çok sevdikleri insana sahip olup (kimileri daha da şanssız, o sevdikleri insanları da kaybediyorlar sonra :'( ) onunla unutulmayacak zamanlar geçirebiliyorlar, ama hepsi aynı zamanda hayatları boyunca hatırladıklarında ilk günkü gibi canlarını yakacak olaylar yaşamış oluyorlar. 
Ama, Paris'te Aşk'tan Anna olmak isterdim. Tamam onun da kendine göre sorunları var, fakat şuan aklıma gelen ve yerine geçmek için en elverişli kitap karakteri Anna. 

4) Kitaplardaki üç kadın ve üç erkek karakteri, başka kitaplardaki karakterler ile değiştirseydiniz; seçimleriniz nasıl olurdu?

Bu soruyu cevapsız bırakmak istemediğim için baya düşündüm. Ama yok. Yerlerini değiştirmek istediğim kitap karakter yok. Daha doğrusu, herhangi bir kitap karakterini ait olduğu kitabın dünyasının dışında düşünemiyorum. Uzaylıların dünyamıza inmesi gibi olurdu. Ya da, bir farenin kedilerle kanka olması gibi. :D Doğanın kanunlarına aykırı. :D

5) Okuduğun kitaplardaki karakterlerden biri ile bir gün geçirme şansın olsa, kimi seçerdin?

Imm, Warner? Fazla düşünmeme gerek yoktu bu soruda. :D


KİTAP/YAZAR BAŞ HARFLERİYLE BLOG/BLOGGER İSİMLERİ



Blog ismimizde Ğ harfi olduğu için onu yazmam imkansızdı. Ben de ismim "Zeynep"i yazmaya karar verdim. Fakat sonra fark ettim ki, Z harfiyle başlayan kitabım, ya da ismi bu harfle başlayan herhangi bir yazarın kitabına sahip olmadığım için bunu da yazamazdım. Tabii ki panik yapmadım! (Yalan söylüyor.)  Çünkü annecim sağolsun, benim iki ismim var! :D Zeynep Ebrar. Ben de ikinci ismim olan "Ebrar"ı yazmaya karar verdim ve çok şükür bu kez yazabildim. :D



Efsane - Marie Lu
Ben Ölmeden Önce - Lauren Oliver
Ruhsuz - Jodi Meadows
Alaska'nın Peşinde - John Green
Roth - Yandaş


Edit: İki etkinlik için de birilerini mimlemeyi unutmuşum. Bu seferlik affedin beni! :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder