24 Şubat 2014 Pazartesi

Etkinlik: Okumak İstediğimiz İlk 10 Kitap!

İlk etkinliğimize hoşgeldiniz! *-* Evet, Elif ve Zeynep olarak (başka birisi olabilirmiş gibi sanki) beraber ufak bir etkinlik yapalım dedik. Düşündük, düşündük ve aklımıza en basiti olarak okumaya can attığım ilk 10 kitabı sizlerle paylaşmak geldi. Bir şeyi belirtmek istiyoruz ki, bu sıralama en çok okumak istediğimizden en az okumak istediğimize göre değil; rastgele bir sıra. Ve lütfen, etkinlikle uyum sağlayacak bir resim ortaya çıkartmaya çalışıp, saçma sapan bir şey ortaya çıkaran Zeynep'in yetersiz grafik yeteneklerimi görmezden geliniz.


Elif'in Okumak İstediği İlk 10 Kitap


1-      Araf – JAMIE McGUIRE
Okumak için kıvrandığım kitap. Yaklaşık bir hafta önce elime ulaştı ve şu an kitaplığımda okunmayı bekliyor. Çok sevdiğim Hush Hush serisini hatırlatıyor bana ve bu yüzden okumak için biraz sabırsızım.

2-      Tatlı Bela - JAMIE McGUIRE
Okuyup okumamakta çok kararsız kaldığım bir kitaptı. Fakat yapılan yorumları tekrar gözden geçirip okumaya karar verdim.
                      
3-      Yemin - FATİH MURAT ARSAL
Bir süredir araştırdığım bir yazar Fatih Murat Arsal. Birçok iyi yorum okudum kitapları hakkında. Yemin de birçok iyi yorum alan kitapları arasında merakla okumayı bekliyorum.

4-      Piraye – CANAN TAN
Bu kitap hakkında birçok tavsiye aldım. Okuyan pek çok kişi hayranlığını dile getiriyor. Bakalım onlardan biri olabilecek miyim?

5-      Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri - CASSANDRA CLARE
En yakın arkadaşlarımdan birinin en sevdiği seri… Zeynep’in önerisi üzerine aldığım fakat hala kitaplığımda duran ve okunmayı bekleyen kitap. En kısa zamanda okumayı planlıyorum. 

6-      Klon – KEVIN GUILFOILE
Uzun zaman önce elime aldığım fakat bitiremediğim bir kitap… Sonunu çok merak ediyor olamam rağmen, maymun iştahlı olduğum bir döneme gelmişti ve daha bu kitabı bitirmeden başka bir kitap okumaya başlamıştım. Tekrar elime almanın vakti geldi sanırım.

7-      Ejderin Aşkı – G. A. AIKEN
Birkaç arkadaşımın dilinden düşmeyen serinin ilk kitabı! Nedendir bilinmez kapağı bana çok cezp edici gelmişti. Yakın bir zamanda almayı planlıyorum.

8-      Aynı Yıldızın Altında – JOHN GREEN
Bir dönem herkesin elinde gördüğüm ve okumakta çok geç kaldığımı düşündüğüm güzel kitap! Okumayı ertelememin en büyük nedeni fazlasıyla ağlayacağımı bilmem ve maalesef ki birçok spoiler yemiş olmam. Ne yazık ki kitabın sonunu biliyorum ama yine de okumak istediğim ilk 10’da yer alıyor.

9-      Obsidiyen – JENNIFER L. ARMENTROUT
Birçok kitap bloğunda karşıma çıkan bu seriyi uzun süredir okumak istiyorum fakat bir türlü sıra gelmedi. Kısa bir süre içerisinde elime bir fırsat geçer de okuyabilirim.

10-   Küçük Aptalın Büyük Dünyası - Pucca Günlük
“Kesinlikle okunmalı!” yorumlarını daha fazla göz ardı edemeyerek bu kitabı da listeme eklemeye kadar verdim.

Zeynep'in Okumak İstediği İlk 10 Kitap:


1-      Senden Önce Ben – Jojo MOYES
      Bu kitap uzun süredir kitaplığımda okunmayı bekliyor, ama bir türlü sıra gelmiyordu. Ve şuan okuma listemin en başında.

2-      Alaska’nın Peşinde – John GREEN
      Önce Aynı Yıldızın Altında, sonra da Kağıttan Kentler’i çok sevmiş bir okur olarak John’un bu kitabını da okumam şart.
                     
3-      Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinde Geçer #1) – Kerstin GIER
      Birkaç blogda bu kitaba dair güzel yorumlar okudum ve bayağı ilgimi çekti. 

4-      Ayaklı Bela (Beautiful #2) – Jamie McGUIRE
      Tatlı Bela’yı iki günde okuyup, Travis Maddox aşığı biri olarak, bu kitabı okumayı dört gözle bekliyorum. *-*

5-      Sen Gittiğinde (Eğer Yaşarsam #2) – Gaylen FORMAN
      İlk kitabın sonu bana göre, asıl başlangıç denilecek yerde bitmişti. O yüzden, ikinci kitabı büyük bir zevkle okuyacağımı düşünüyorum. Ve bu kitabın Adam’ı bakış açısıyla anlatıldığını öğrendiğimden beri, okumak için daha bir hevesliyim.

6- Obsidiyen (Lux #1) – Jennifer L. ARMENTROUT
    Bu seri için gerçekten çok geç kaldığımı biliyorum, ama başlamayı hevesle beklediğim serilerden biri.

7-      Böğürtlen Kışı – Sarah JIO
      Birçok arkadaşım bu kitaptan övgülerle bahsediyor. Beklentilerimi yüksek tuttuğum bir kitap. Umarım okuduktan sonra da fikirlerim değişmez.

8- Kır Çiçeği Tepesi – Kimberley FREEMAN
    Sıra arkadaşımın elinden düşüremediği bir kadın edebiyatı kitabı. Ve ben de kadın edebiyatı kitaplarını severim biraz, o yüzden listeme ekledim.

9-      Bana Dokunma (Bana Dokunma #1) – Tahereh MAFI
      Bu kitap için merakımı uyandıran çok güzel yorumlar okudum. Hal böyle olunca, okuma listeme eklemeliydim.


10-      Başlayanlar – Lissa PRICE
        Distopik bir bilimkurgu. *-* Distopik kelimesini gördüğüm gibi eklemiştim listeme.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder