12 Eylül 2014 Cuma

Ay Dökümü #4


Herkese merhabalaar! :)
"Ayın ortasında hangi ay dökümü?" dediğinizi duyar gibiyim. :D Aslında bu ay dökümü biraz gecikmiş ay dökümü. Bildiğiniz üzere geçen hafta internetimle problem yaşamıştım, o yüzden bu postu hazırlayamadım. Ayrıca Elif'in de bu hafta taşınma işleri var, onun da hiç vakti olmuyor. Elif demişken, bu sefer onu es geçeceğiz, çünkü tüm kitapları kolilerde olduğu için henüz kendisi de ne okuyacağını bilmiyor. Onu bu aylık affediyoruz. Şimdi benim Ağustos'ta okuduklarıma ve bu ay okumayı planladıklarıma bir bakalım... :)


Zeynep'in Ağustos Ayında Okudukları

Zeynep'in Eylül Ayında Okuyacakları

  • Forever Too Far (Too Far #3) - Abbi Glines (okundu)
  • Tut Elimi (Breathe #1) - Rebecca Donovan
  • Benimle Kal (Breathe #2) - Rebecca Donovan

Ağustos ayı tüm yaz içinde kitap okuma açısından en verimli geçen ay olmuş. Sanırım bunda Too Far serisinin üç kitabını 4-5 gün kadar kısa bir süre içinde okumam etkili oldu. Ayrıca, neden serinin ikinci kitabını okuduktan sonra dörde atladığımı merak edebilirsiniz; 4. kitap Rush Too Far, aslında ilk kitaptaki olayların, serideki ana erkek karakter Rush'ın bakış açışıyla anlatıldığı kitap oluyor. Ve ben ikinci kitabı okuduktan sonra, Rush'a birazcık daha aşık olup onun bakış açısından yazılan bu kitabı okumak için daha fazla sabredemedim. :D Öyle işte.. 

Okulların açılmasıyla kitap okuma hızımın düşeceğini bilmek beni kahretse de, elimden gelen bir şey yok maalesef. :'( Yine boş zamanımın hepsini kitaplara vermeye devam edeceğim. Gelecek ayki ay dökümünde birçok okunmuş kitapla görüşmek üzere... :)

Yanında yıldız (*) işareti olanların üzerine tıklayarak, blog'da yazdığımız yorumlarına ulaşabilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder