10 Eylül 2014 Çarşamba

Mim #6: Kitap Kahramanları ve Biz


Hepinize merhabalar benim güzel blog'umun güzel sakinleri, *-*
Şuan çok mutluyum, çünkü yukarıda gördüğünüz hayranı olduğum görseli kullanabileceğim bir etkinlik yapıyorum. Aslında görselin etkinlikle birebir alakası olmayabilir, ama bu harika olduğunu değiştirmiyor, değil mi? Bence de öyle. 
Sevgili Kitap Karavanı beni, bazen sevdiğimiz, bazen nefret ettiğimiz; kimi pataklamak istediğimiz, kimi sarılıp teselli etmek istediğimiz kitap karakterlerini sınıflandırdığımız bir etkinlikte mimlemiş. Ona buradan çok ama çok teşekkür ediyorum ve etkinliği neredeyse bir hafta kadar geç yaptığım için özür diliyorum. Ama sonunda zaman bulup yapabildiğim için çok mutluyum, çünkü gerçekten çok güzel bir etkinliğe benziyor. ^_^


Gerçek hayatta var olmasını dilediğin kitap karakteri?
Ama bir kitap kurduna bu soru sorulmaz ki! Seçmem mümkün değil. Eğer şimdi birini seçersem, gün boyunca onun yerine yazabileceğim birçok karakter aklıma gelecek ve ben vicdan azabı çekeceğim. O yüzden bu soruyu yanıtlamayı reddediyorum.

Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?
Bu soru için oturup düşünsem iki üç sayfalık cevap çıkar, ama şimdi bu uzun sürer o yüzden ilk aklıma gelenleri söyleyeceğim. Cehennem Makineleri Serisi'nden Will Herondale. Umutsuz'dan Holder ve Sky.. Bana Dokunma'dan Warner, (Spoiler geliyor!!!) özellikle Juliette Warner'ı vurduğunda. :( Senden Önce Ben'den Lou. Lux serisinden Deamon (Opal'ın sonundaki o sahne :'( ). Bu cevabı yazdıktan dakikalar sonra aklıma geldi, Efsane'yi okurken Day'e de sarılıp teselli etmek istemiştim. 

 “Ayy  yerim ben seniiiii, kuzuuum," deyip kucaklamak istediğiniz karakter?
Rainbow Rowell'ın Eleanor & Park kitabından Park. Kitabı okurken Park'ı "Ya sen ne tatlı şeysin öyle," deyip kucaklamak istedim. :D Hala da istiyorum. 

"Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan," demek istediğiniz kitap karakteri? 
Bana Dokunma serisinden Aaron Warner Anderson, yani kısa adıyla Warner. Bu soruya verebileceğim tek cevap buydu. Warner, Warner, Warner. Ne güzel bir adın var senin öyle...

Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?
Bu soruya iki farklı cevap verebilir miyim? Bence de verebilirim. Umutsuz'dan Holder ve Too Far serisinden Rush. Evet bebeklerim, sizi seçiyorum. ^_^

Hangi kitap karakterine "Aferin goççuuum," demeyi en çok istediniz?
Ignite Me'de Juliette için bu lafı çok söyledim. Eğer Team Warner'sanız ve serinin son kitabını okuduysanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz? 
Dün gece Opal'ı okumayı bitirmiş olmanın verdiği etkiyle, Blake demek istiyorum. Ona ben kafa göz dalmazsam, Deamon dalacak zaten ondan şüphem yok.

İki tokat atıp "Kendine gel," demek istediğiniz kitap karakteri?
Bu soruya da birden fazla cevap vereceğim. Efsane'den June, mümkünse ona iki tokattan fazlasını atabilir miyim? Bi' Biskrem falan versem? Olmaz mı? Peki o zaman. Paris'te Aşk'tan St. Clair, ne çektirdi Anna'ya. Belki yeni okuduğum ve hala etkisinde olduğum içindir bilmiyorum, ama Ugly Love'dan Miles'a da iki tokat atmak istiyorum, mümkünse. 

Bundaki güç bende vaarrr yaaa! dediğiniz kitap karakteri? 
Ölümcül Oyuncaklar Serisi - Clary Fray. Onun mühür gücünü istiyorum. *-* O güç ben de olsa, tüm sevdiğim kitap karakterlerini gerçek yapabilecek bir mühür icat ederdim, böylece ilk sorudaki gibi seçim yapmak zorunda kalmadan bebeklerimin hepsine kavuşmuş olurdum.

Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı? 
İki karakter arasında kaldım: Paris'te Aşk'tan Anna ve Fangirl'den Cath. İki karakteri de birçok açıdan kendime benzetiyorum. Cath, fangirl'lüğüyle, çekingenliğiyle; Anna ise olaylarla başa çıkma şekliyle, düşünce tarzıyla bana benziyor. Bence biz böyle üçlü olarak süper olurduk.

En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
Rainbow Rowell'ın Fangirl kitabından Levi. Kedi gibi beslemek istedim onu desem benden nefret etmezseniz umarım. Çünkü kedi gibi beslemek istedim onu. *-*

Sorular çok güzeldii. Çok zordu ama bana hep sevdiğim kitapları hatırlattılar, çok hoşuma gitti. Umarım sorulara bir tane cevap vermek kurallar arasında yoktur, çünkü çoğuna birden fazla cevap vermişim. Her fırsatta seçim yapmayı reddeden karakterimin hayatıma etkileri işte. :D 

Şimdi benim mimlediklerime gelirsek: Okur-Yazar, Kitapların Senfonisi, Romantik Optik. Kolay gelsin, kızlar! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder