30 Eylül 2014 Salı

Kitap Alışverişlerimiz #4



Merhabalaar! :)
Dün sözünü verdiğim alışveriş yazısını sonunda yazıyorum. Aslında kitaplar geçen hafta geldi ama hem bilgisayarımda problem olduğu için, hem de geçen hafta pek boş zaman bulamadığım için bu yazı biraz gecikmeli oldu. Geç olsun güç olmasın diyelim. :P Birçok okunmamış kitabım olmasına rağmen, yukarıda gördüğünüz yedi kitabın yedisini de o kadar çok merak ediyordum ki, rüyama bile girdiler - rüyamda Yeni Bir Umut'u okumuştum. :D 

Avuçlarının Arasına Bir Kalp Bıraktım, Büşra'nın (Kitapların Senfonisi) çok beğenip bana önerdiği bir kitaptı. Büşra'yla kitap zevklerimiz çok uyduğu için hiç düşünmeden aldım tabii ki.

Karanlık Ateş. Ateş serisini duymayan kaldı mı? Duymayan kalmamıştır belki ama benim gibi seriye başlamamış birkaç kişi vardır hala :P Hakkında hiç kötü yorum (çevirileri hariç) duymadığım bir seri bu. Beklentilerimi yüksek tutmaktan başka bir şansım yok. 

Aşka Var Mısın? Bu kitap için diğerlerinden biraz daha fazla heyecanlıyım, çünkü kısa bir süre içinde Büşra'yla beraber okuyacağız. İlk yaptığımız beraber okumada biraz şanssızdık, kitabı bir türlü sevemedik - kitap Pür'dü bu arada. Fakat bu kez seçimimizi daha dikkatli yaptık. ^_^

Madam Bovary. Okulda edebiyat dersimiz için okuyacağımız bir kitap. Okul için olmasaydı muhtemelen kitaptan haberdar bile olmayabilirdim. Ama Aşk-ı Memnu'nun ilham kaynağı olan kitap olduğunu duyunca, kitabın biraz ilgimi çekmediğini söyleyemem. Umarım okul için okuduğum diğer kitaplar gibi sıkılarak okumam.

Yeni Bir Umut. Bu kitabı rüyalarıma girecek kadar merak ediyordum ve kargo geldiği gibi dayanamayıp okudum. Hatta yorumunu da çoktan yazdım, okuyabilirsiniz. Ve evet, kitap gerçekte de rüyamda olduğu kadar güzeldi. *-*

Yolun Sonundaki Okyanus. Daha önce hiçbir kitabını okumadığım Neil Gaiman'la Yolun Sonundaki Okyanus ile tanışmak istedim. Hayal kırıklığına uğramayacağımı düşünüyorum.

Her Şey Bitti Derken. İşte okumak için deli olduğum bir kitap daha. Bu yaz bu kitap hakkında o kadar güzel şeyler okudum ki! Bir süre önce D&R'a girdiğimde, ve bu kitabı almak yerine indirimden iki tane başka kitap almıştım. Eve gelince o kadar pişman oldum ki, keşke bu kitabı alsaydım diye. Neyse ki, sonunda benim oldu! *-*




Buradaki üç kitap da geçtiğimiz ayda şansımın dönmesi sonucu benim oldular...

Aşk Bir Masalmış'ı, En Son Neler Oldu? adlı magazin sitesinin çekilişinden kazandım. "Çerez" olarak iyi gidecek bir kitaba benziyor.

Günebakan'ı, Glorrry Books'un katıldığım çekilişinden kazandım. Hem de doğum günümde. :D Benim için doğum günü hediyesi gibiydi.

Köpek Düşleri ise, Okuoku'dan 50 TL üzeri alışveriş sonucu geldi. Bu kitabı da merak ediyordum, yani kitaplığıma girmesi iyi oldu. :)

Normalde böyle çekilişlerde pek şanslı değilim, ama bu ay nolduysa üç tane fazladan kitap girdi kitaplığıma. Çok sevindim, çok! ^_^ Fazla kitaptan zarar gelmez değil mi? :P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder