16 Ocak 2015 Cuma

Mim #13 : Şimdi Mevsimi & Mimik Mimi


Merhabalaar! :)

Yine baktım mimler birikmiş, birleştirip ikisini de aradan çıkartayım dedim. Biliyorum bu aralar fazla kitap yorumu giremedim ama az önce harika bir kitabı bitirdim, yani birkaç gün içinde bomba bir yorumla sahalara geri döneceğim! *-* Kitabın ismini söylemiyorum, sürpriz olsun. Zaten çoğu kişinin bildiği bir kitap, ben yine arkadan geliyorum. :D



ŞİMDİ MEVSİMİ

Bu etkinliğe beni Kekhamurunun Kitaplığı mimlemiş, çook teşekkür ederim! Kış mevsimiyle ilgili soruları yanıtlayacağım. Açıkçası, kış favori mevsimim değil, soğuktan nefret ediyorum; ama karı çok seviyorum. İşte kişilik çatışmalarımdan biri daha... 

1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Hayır. Aslında sadece kış değil, herhangi bir mevsimde okumak için favori kitabım yok. Ya da kışın şu türde, yazın bu türde kitap okurum gibi bir ayrımda yapmıyorum. O sıralar moduma hangi kitap uyuyorsa, ya da hangi kitabı merak ediyorsam o kitap okumak için favori kitabımdır. :D

 2. Kapağı mavi olan bir kitap? 
Kristin Hannah - Kış Bahçesi. Bu kitap aylardır kitaplığımda duruyor, bir türlü okuyamadım. Şimdi mavi kapak denince de aklıma ilk o geldi. Tam kış mevsimine uygun harika bir mavi kapağı var. 

3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?
Bu kez Eleanor & Park demek istiyorum. Herhangi bir sebebi yok ama yılbaşı ağacının üzerinde yıldız olarak güzel dururdu bence. ^_^

4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?
Gölge ve Kemik - Leigh Bardugo. Bu serinin dünyası Ravka, bana kışı anımsatıyor nedense. 

5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?
Imm... Yine zor bir soru. Aklıma eğlenceli, benimle karın tadını çıkarabilecek bir karakter olarak Deamon geldi. Evet, evet, Deamon Black ile giderdim. *-* 

6. Bu sene için listende olan bir kitap?
Ooo... O kısma hiç girmesek? O kadar çok kitap var ki, hangisini seçeyim? Buldum sanırım! Colleen Hoover'ın Çarpılma kitabı diyeceğim. Kitabı çok merak ediyorum, öyle böyle değil. Ve henüz alamadım bile!

7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
İçeceğim, kahve ve sıcak çikolata; atıştırmalığım ev yapımı kurabiye veya kek. Öyle film meraklısı değilimdir, ama bir Narnia ya da Harry Potter filmi olsa hiç de fena olmaz. *-*

Ben de Kristal Kitap'ı mimliyoruum! ^_^



***


MİMİK MİMİ



Bu etkinliğe ise Athena'nın Güncesi tarafından mimlenmişim, ona da çok çok teşekkür ediyorum. Bu etkinlik çok eğlenceli işte. Özellikle WhatsApp yazışmalarında bu ifadeleri kullanmayı çok ama çok seviyorum. Bu etkinlikte de, 15 mimik ifadesinden 5'ini seçip, sizin hangi duygularınızı en iyi şekilde anlattıklarını yazıyorsunuz. Şimdi yaptığımda daha iyi anlarsınız.

5 - Yayınevleri beklediğim kitabın yayın haklarını alıp, bir türlü kitabı çıkarmadıklarında ben.

4 - Kitabın ana karakteri olan kız, bir aşk üçgeninde pısırık olan iyi çocuk modelini değil de benim sevdiğim kötü çocuğu seçtiğinde ve kitabın sonunda onlar muratlarına erip biz kerevetine çıktığımızda ben. 

7 - Kitabın ana karakteri olan kız, bir aşk üçgeninde benim sevdiğim kötü çocuğu değilde pısırık olan iyi çocuk modelini seçtiğinde ben. 

12 - Kitabın kötü karakteri, kitaptaki sevenleri ayırdığında ya da kitaptaki aşık olduğum çocuğa acı çektirdiğinde ben. 

15 - Yazar kitabı, "cliffhanger" dediğimiz, sanki kitabın en heyecanlı yerinde yazı yazmayı unutmuş gibi öylece bitirdiğinde ben.


Imm, kimi mimlesem, kimi mimlesemm... Kekhamurunun Kitaplığı'nı mimliyorum! ^_^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder