12 Ağustos 2014 Salı

Etkinlik: Kitaplardaki Erkek Karakter En'leri


Çok sevdiğim arkadaşım Büşra (Kitapların Senfonisi) kitaplardaki erkek karakterleri "en"lere ayıracağımız bir etkinlik yapmış. Çok güzel bir etkinlik olmuş, ben yaparken çok eğlendim. Siz de kitap karakterlerinizin en'lerini blog'unuzda paylaşabilir, ya da aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz. :')



En Korumacısı: Tobias Eaton
Özellikle serinin ikinci kitabı Kuralsız'ı okurken bu çok hissediliyor. Tris'i her şeye karşı koruma çabaları, fakat buna rağmen Tris'in kendini tehlikeye atmaları Tris'e sinir olmamı sağlarken, Tobias'a bir kez daha aşık olmuştum.

En Tutkunu: Warner Anderson
"Tutku" denilince dahi aklıma Warner geliyor. Onun kadar tutkulu ve sevdiği şeyler konusunda tutkun olan bir karakter tanımadım.

En Öküzü: Deamon Black
Bu kategori sanki sırf Deamon'a özel olarak yapılmış gibi. :D

En Çapkını: Travis Maddox
Tamam, Travis belki hayatına Abby girdikten sonra uslanmış olabilir. Ama öncesini de unutmadık, değil mi?

En Kibarı: Sam
Şuan okuduğum Incarnate serisinin ilk kitabı Ruhsuz'un ana karakterlerinden Sam sanırım okuduğum en kibar karakter olsa gerek. Ana'ya karşı o kadar hassas, kibar davranıyor ki... *-* Ayrıca, soy adını bilmediğim ya da hatırlayamadığım için yazamadım. :D

En Gizemlisi: Will Herondale
Cehennem Makineleri serisinin ilk kitabı boyunca Will hakkında bir şeyler öğrenebilmek için ölmüştüm. Daha sonraki kitaplarda hakkında baya şey öğreniyoruz ama olsun, ben hala Will hakkında yeni şeyler öğrenmekten sıkılmam. 

En Cesuru: Jace Wayland
Bu kategoride aklıma ilk gelen karakter Ölümcül Oyuncaklar'ın Jace'iydi. "En cesur" ünvanını sonuna kadar hak ediyor bence.

En Umutsuzu: Dean Holder
Ah, Dean Holder. Umutsuz'un Dean'i tartışmasız bu kategorinin kazananı. Kolundaki "hopeless" dövmesi bile yeterdi sanırım.

En Uyuzu: Malyen Oretsev
Güzelim Grisha serisindeki Malyen (ve Alina) yüzünden seriden soğudum. -,-

En Asabisi: Will Traynor
Senden Önce Ben'deki Will'in aksilikleri yüzünden Lou az çekmedi. Ama olsun, ben Will'i o haliyle de seviyorum. :')


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder