9 Ağustos 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişlerimiz #3


Geçen ay annem ve kardeşim bana D&R indiriminden dört kitaplık küçük bir sürpriz yapmışlardı, bu ay da ben D&R indirimin kendime bir sürpriz yaptım ve ortaya böyle on kitaplık bir alışveriş yazısı çıktı. Alışveriş yazıları kesinlikle açık yazmayı ara en sevdiğim post. Hadi, şimdi biraz hangi kitapları kitaplığıma kazandırmışım onlara bakalım. :')

Sağ taraftaki ilk dört kitap annem ve kardeşimin hediyesi, onlara buradan da çok teşekkür ederim.

Azap,  Düşüş serisinin ikinci kitabı. Bu seriye çok yakın bir arkadaşımın ısrarları üzerine başlamıştım ve sevdim. İkinci kitabını da çok merak ediyorum.

Beyaz Kedi, Kırmızı Eldiven ve Kara Yürek, Holly Black'in Lanet İşleyiciler serisinin ilk üç kitabı. D&R'ın 5 TL'likler bölümüne girince gözüme kestirmiştim ve bir daha 5 TL'ye bulamam diye serinin üç kitabını da aldım.

Pür ve Füzyon da yine aynı şekilde D&R'ın 5 TL'likler bölümündeydi ve Pür hakkında çok güzel şeyler duymuştum. Bir de kitabın türü distopik olunca okuma listeme girdi.

Ben Ölmeden Önce, bu kitabın önce adı, sonra konusu çok dikkatimi çekmişti. D&R'da Artemis Yayınları haftanın yayınevi olup %34'e varan indirimler yapınca, sepete ekledim. Çok merak ediyorum bu kitabı.*-*

Duman ve Kemiğin Kızı, bu kitapta D&R'da 9.90 TL'likler arasındaydı ve yine hakkında çok güzel şeyler duymuştum.

Ölmek İçin On Üç Sebep, uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı.Beğeneceğimi düşünüyorum.

Aşk Baharı Beklemez, bu kitap John Green, Maureen Johnson ve Lauen Myracle'ın birer tane kısa hikayelerini birleştirmiş. Üç hikayenin ortak yanı, üçünün de Noel'de geçmesi. Okumayı dört gözle bekliyorum! 

Şimdilik bu kadar. Okuyacak baya kitabım birikti, bir süre alışveriş yapmayıp onları azaltmak istiyorum önce. Tabii bu isteğimi ne kadar yerine getirebilirim orası meçhul. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder