8 Ağustos 2014 Cuma

Kitap Yorumu: Belalı Düğün (Beautiful #2.5) - Jamie McGuire

KİTAP KÜNYESİ:
Orjinal Adı: Beautiful Wedding
Seri: Beautiful (#2.5)
Yazar: Jamie McGuire
Sayfa Sayısı: 147
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Goodreads Puanı: 4.14
Piyasa Fiyatı: 13,00 TL

ARKA KAPAK

Abby Abernathy beklenmedik bir şekilde Bayan Maddox olmuştu. Abby ve Travis’in bir anda ortadan kaybolarak, Vegas’ta evlenmeleri hakkındaki her şey bir sırdı… şimdiye kadar.

Abby neden Travis’e bir anda evlenme teklif etmişti?Düğünden önce neler yaşanmıştı? Bütün bunları başka kim biliyordu?Ve en önemlisi Travis ve Abby için gerçekten bir mutlu son var mıydı?

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela hayranlarının tüm soruları bu kitapta cevaplanıyor!


Herkese merhaba! :)
Nasılsınız? Umarım yaz tatiliniz iyi geçiyordur. Benim bu aralar kitap bitirememe problemim var. Normalde bir kitabı bitirmeden diğerine başlamazken, bu aralar aynı anda üç kitap falan okumaya başladım. Size de olmuştur mutlaka, elinizdeki kitapları beğenmeyip başka kitaplara başlayıp sonra da yarıda kalmış kitapları biriktirmek... Bu durum çok canımı sıkıyor, bir an önce atlatırım umarım.

İşte elimde böyle iki-üç tane yarıda kalmış kitap varken, kısacık olduğu için Belalı Düğün'e başlayayım, hemen bitiririm nasıl olsa dedim, dediğim gibi de oldu. Ama, kitap nasıldı? derseniz, orası biraz karışık işte. Aslında ben bu seriyi çok seviyordum, özellikle Travis'i. İlk iki kitabını da severek okudum, ama bu novella bana kalırsa gereksizdi. Durun ben size önce bariz olan konusunu anlatayım...

Serinin ilk kitabını okumayanlar için buradan sonrası spoiler içerebilir!
Asıl hikayenin sonunda Abby beklenmedik bir şekilde Travis'e evlenme teklifi ediyordu. Las Vegas'a gidip bir gün içinde evlenip geri dönüyorlardı ve ilk iki kitapta da bu düğünle ilgili neredeyse tüm detaylar saklıydı. İşte, bu kitap da Abby'nin Travis'e evlenme teklifi ettiği sahneyle başlıyor ve düğünlerini en ufak detayına kadar anlatıyor. Abby aslında Travis'e son derece saf duygularla evlilik teklifi etmiyormuş, işin içinde evlilik teklifini tetikleyen başka bir şey varmış, biz de bunu öğreniyoruz işte. Daha sonra, bir sene sonrasına gidip bir de, ilk evlilik yıl dönümlerine tanıklık ediyoruz.

Yazarın anlatımı sürükleyici olduğu için kitap akıp gitti. Ama bu kitap bana gereksiz geldi. Sanki yazar seriyi bir kitap daha devam ettirebilmek için kafa patlatmış ve ortaya bu çıkmış. Seri ilk iki kitabıyla kalsaydı, pek eksiklik hissetmezdim ben.

Eğer bu seriyi çok seviyorsanız ve düğünlerini çok merak ediyorsanız, alın okuyun. Ama bu kitabı, ilk iki kitaba göre beklentilerinizi yükselterek okursanız, hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.

ALINTILAR

"Seninle tanıştığım ilk andan itibaren sende ihtiyacım olan bir şeyin olduğunu anlamıştım. Şu işe bak ki senden olan bir şey değilmiş. Senmişsin." 

Travis öne doğru eğilip elimi sıkarak, "Mutlu yıl dönümleri, Güvercin," diye fısıldadı. Gözlerinin içine baktım, tıpkı bir yıl önce olduğu gibi aşk ve umut doluydular. "Biri gitti, sonsuzu kaldı," diye karşılık verdim fısıldayarak.

3 PUAN: İyiydi, ama beklentilerimi karşılamadı.
Aslında beklentilerimi karşılamadı dersem yalan olur. Kitaptan fazla beklentim yoktu, sadece biraz daha Travis okumak için almıştım, o konuda da tatmin oldum. Ama dediğin gibi, kitap gereksizdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder