31 Ağustos 2014 Pazar

Mim #5 : Hangisini Seçerdiniz? | Would You Rather


Herkese merhabalaar!
Yine bir blogger klasiği mim ile karşınızdayım. Beyzam (Romantik Optik) beni mimlemiş, buradan ona teşekkürlerimi yolluyorum. ^_^  Mimin konusu, verilen iki seçenekten birini hayatınızın sonuna kadar yaşayacakmış gibi değerlendirip, bir seçim yapıyorsunuz. Soruları yanıtlamak eğlenceli olacak benim için, umarım siz de okurken keyif alırsınız. :')


1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Çok kitaptan oluşan seriler. Aslında, tek kitapları da ayrı bir seviyorum, ama sevdiğim karakterleri sadece bir kitap değil de, daha fazla kitapta okumayı çok seviyorum. Hatta öyle karakterler var ki, o seriler hiç bitmese ben ölene kadar okurum herhalde. :D

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Normalde böyle bir ayrım yapmam. Kadın-erkek benim için hiç fark etmez, ama birini seçmek zorundaysam kadın yazarlar diyorum. Çünkü favori yazarlarımın neredeyse tümü kadın.

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Kitapçıya gidip, tüm o kitapların içinde bulunmak çok harika bir duygu. Ama internet üzerinden kitap almayı seçmek zorundayım, çünkü; internet üzerinden kitap alışverişi her zaman daha kârlı oluyor. Hem indirimler oluyor, hem taşıma zahmeti yok. Bir de üzerine kargo bekleme heyecanı ve kargo geldiğinde sevinçten havalara uçmalar oluyor. 

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Film olan kitapları seçerdim. Kitapların film olmuş hallerini daha çok seviyorum. 

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Günde 5 sayfada ne öyle? Dişimin kovuğuna yetmez. :D Haftada 5 kitap, tabii ki.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?
İşte bu soru gerçekten zor. Kitaplara yorum yapmayı, onlar hakkında konuşmayı çok ama çok seviyorum. Ama aynı zamanda, kendi hikayelerimi yazamamayı da seviyorum. Evet, yazamamayı. Hiç bitmiş hikayeye sahip olmamak, yazamadığımı gösteriyor. Ama denemeyi de seviyorum. Belki bir gün birini bitiririm diye ummayı da seviyorum. Sonuca gelecek olursak, profesyonel bir yazar olmak diyeceğim. Profesyonel bir yorumcu olmasam da olur. Amatörce yorumlar da yapabilirim. :D

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?
Kolay sıkıldığım için, tekrar okuduğum sayılı kitap vardır. Yani her gün daha önce okumadığım bir kitap okumak diyorum.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
Kütüphanede çalışmak. Mümkünse şu filmlerde gördüklerimiz gibi yüksek tavanlı, içinde kaybolabileceğiniz ve birçok eski kitap barındıran bir kütüphane olursa, çok memnun olurum. ^_^

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ?
Aslında her türden kitap okumaya özen gösteren bir okur değilim. Daha çok ilgimi çeken her şeyi okuyan bir okurum. Hal böyle olunca, seçmek zor. Favori türümden okumak diyeceğim sanırım. Değişikliklerden fazla hoşlanan biri değilim. :D

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı ?
E-kitap gerçekten müthiş bir buluş. Sayesinde Türkiye'de satın alma fırsatı bulamadığımız kitapları okuyabiliyoruz. Ama bu onu, kitap sayfalarının kokusu ve  o sayfayı çevirirken çıkan sesin yerine seçmem için yeterli değil. Fiziksel kitapların yerini hiçbir şey tutamaz. *-*

Benim mimlediklerime gelirsek; Fanboyun Günlüğü ve Kitap Karavanı! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder