9 Aralık 2014 Salı

Mim #10 : Kendime Ayırdığım Zaman



Yukarıda gördüğünüz fotoğraf, tamamen benim kendime ayırdığım zamanı temsil eder nitelikte bir fotoğraf. Tabii arada değişiklik yapıp dizi ya da film izlediğim, ya da boş boş internette takıldığım zamanlar da oluyor. Ama genelde kendime ayırdığım zamanlara, yukarıda gördüğünüz manzara hakim oluyor; yatağım, kitabım, kahve ya da çayım. Çok tatlıyız, demi? *-*

Bu arada, beni bu mimde Kitap Karavanı mimlemiş, ona çok teşekkür edip; şimdi sorulara geçiyorum. :)



1)Yalnızken ne izlersin veya ne okursun?
Bu soruya son derece ilginç ve muhtemelen daha önce hiçbir blog'da okumadığınız bir cevap vereceğim: KİTAP! Çok şaşırdınız, değil mi? 
Yalnızken en çok kitap okurum; aslına bakarsanız, kitabı yalnız olmadığım zamanlarda da çok okurum. Onun dışında, takip ettiğim blog'ları okurum. Bazen özellikle takip ettiğim yazarların blog'larını, Twitter sayfalarını ya da bunun gibi sosyal medya hesaplarını okurum. Goodreads'te kitapların tanıtım yazılarını okurum. Bu kadar sanırım...
Yalnız kaldığım zamanlarda takip ettiğim yabancı dizileri izlerim, nadiren de film izlerim. Çok nadir. Açıkçası, pek film izleme alışkanlığı olan birisi değilim. Bunların dışında, gökyüzünü ve kuşları izlemeyi çok severim! O da sayılır mı? 

2)Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
İçinde rahat ettiğim herhangi bir şey. Genelde bol bir kazak/tişört ve pijama altı. 

3)Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Oje. Ojenin tırnaklarımda ne kadar güzel durup durmadığını aldırmaksızın, oje sürmeyi seviyorum. Yani oje sürme eylemini. Bir de bu sıralar ara sıra eyeliner kullanmaya başladım, oje kadar olmasa da, onu da biraz seviyorum.

4)Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?
Rengini gül kurusuna benzettiğim bir ojem var, bu aralar onu çok seviyorum.

5)Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin?
İçecek olarak çay ve kahve vazgeçilmezimdir ama yiyecek olarak, anlık moduma göre değişiyor.

6)Aktüel en sevdiğin mum?
Pek mum yakma alışkanlığım yok. Hatta hiç yok. 

7)Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?
Evde geçirebileceğim zamanı, dışarıda geçirmeyi tercih etmem. Ama dışarı çıkmam gerekirse de, illa yanımda birisi olsun diye beklemem. Fakat genelde her yere kankamla gideriz; annemle. :D

8)Yalnız başına sinemaya gitmeyi sever misin?
Neden gitmeyeyim? Sonuçta yanımdakini değil, filmi izlemeye gidiyorum değil mi? 

9)En sevdiğin online shop?
Okuoku.com. Çünkü fiyatları çok uygun. Sonra da kitapyurdu.com, çünkü orada da fiyatlar oldukça uygun, ve bazen çok güzel indirimler yapabiliyorlar.

10)Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?
Canım sıkılınca kitaplığımı baştan aşağı düzenlerim, bazen çok yorulsam da çok seviyorum bunu yapmayı. *-* Bazen oturup kendi çapımda bir şeyler yazmayı seviyorum. Tumblr'da ve WeHeartIt'de gezmeyi, herhangi bir yerde gördüğüm alıntıları not etmeyi seviyorum. Bildiğiniz gibi, blog tutmayı seviyorum. Müzik dinlemeyi, sevdiğim şarkıların sözlerini ezberlemeyi (sonra da matematik dersinde dalıp sorunun çözümü yerine fark etmeden şarkı sözü yazmayı) seviyorum... Şimdilik bu kadar sanırım. ^_^

Ben de Kitapların Senfonisi ve Romantik Optik'i mimliyorum! Kolay gelsin şimdiden. ^_^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder