13 Aralık 2014 Cumartesi

Mim #11 : Çift Mim


Part of the Book bizi içinde iki farklı mim barındıran bir mim de etiketlemiş, çok teşekkür ederiz! Çok eğlenceli bir mime benziyor. O yüzden fazla uzatmadan sorulara geçiyoruz.



Birinci Mim:

1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?

Zeynep: Kim 500 Milyon İster? yarışmasına katılırdım. Sanırım Türkiye'deki bana hitap eden tek yarışma bu. 

Elif: "Kim Milyoner Olmak İster?"e katılırdım herhalde... Aklımdaki seçeneklerden en yakın gelen bu oldu. Tabi sonrasında kendimi rezil ederek mi ayrılırdım oradan ya da daha ilk soruda heyecandan düşer bayılırdım da yarışma benim için başlamadan biter miydi bilemiyorum.

2. Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma şansın var. Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın? 

Zeynep: YA türündeki en uzun romanı kurtarırdım.

Elif: 5 yıl çok uzun bir süre ama -_- Bulduğum en uzun romanı kurtarırdım.

3. Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seeen!?

Zeynep: Önce gitmeyi çok istediğim ülkelere giderdim. Sonra bunların arasından en çok hoşuma giden ülkede üniversiteye giderdim. *-*

Elif: Öncelikle görmek istediğim ülkelere giderdim. Sonra D&R'ı ve ardından Kartal Yuvası'nı -Fanatik bir Beşiktaşlı olarak ^^-  talan ederdim. 

4. Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?

Zeynep: Sevgilim yok. Aslında bir saniye, var ama kendisinin benim varlığımdan haberi yok. Aslında... kendisinin varlığı da ayrı bir tartışma konusu. Öyle karışık bir ilişkimiz var işte. Bu arada merak ettiyseniz diye söylüyorum, bahsettiğim sevgilim Warner. *-*
Kendimi bildim bileli hediyelerle, sürprizlerle aram hiç iyi değildir. Annem de dahil hiç kimseye öyle unutulmaz bir jest yaptığımı hatırlamıyorum. Evet, bu konularda birazcık odunumdur.

Elif: Bir anneler gününde anneme güzel bir kahvaltı hazırlamıştım ve onu gitar çalarak uyandırmıştım. Bu sayılıyor mu?

5. Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.

Zeynep: Sevdiklerim, kocaman bir kütüphane ve arkasından 4 mevsimin akışını en mükemmel şekilde izleyebileceğim bir pencere.

Elif: Annem, babam ve günlüğüm. Tabi günlüğüme yazabilmem için kalem de gerekiyor bu durumda günlük tek  başına bir şey ifade etmiyor -_-

6. Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın?

Zeynep: Hastalık adı altındaki her şey kötü. Genel olarak hasta olmaktan korkuyorum.

Elif: En kötü hastalık şu diyemem, çoğu öyle geliyor bana...  Ve onların hepsinden de korkuyorum galiba.

7. Aşkın en temel hissettirdiği ne?

Zeynep: Aşk diye bir şey yok bence. Kelebekler var.Vücudunuza hücum eden salak kelebekler.

Elif: "Tek hissettiğim ne hissettiğimi hissedemediğimdir" diyerek bu soruyu geçiyorum.


***

İkinci Mim:

Şimdi ikinci mime geldik, ki burası kesinlikle en eğlenceli kısım. Herhangi bir şey seçip, sorulara göre film, dizi, kitap vs. isimlerine uyarlayacağız.  Zeynep "kahve"yi ; Elif de "sucuk"u seçiyor...

1. Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

Zeynep: İlk Kahve (İlk Kez)
Sevgili Kahve (Sevgili John)
Kahve Limanı (Aşk Limanı)
Kahve Yemini (Aşk Yemini)
Kahveler Ülkesi (Karlar Ülkesi)

Elif:  İyi Sucuklar Ağlamaz (İyi Çocuklar Ağlamaz)
Sucuk Adam (Demir Adam)
Kaptan Sucuk (Kaptan Amerika)
Sucuk Yemini (Aşk Yemini)
Sucuk Defteri (Not Defteri)


2. Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

Zeynep: How I Met Your Kahve (How I Met Your Mother)
The Kahve Diaries (The Vampire Diaries)
Once Upon A Kahve (Once Upon A Time)
(izlediğim başka dizi yok -_-)

Elif: Sucuknatural (Supernatural)
The Sucuk Diaries (The Vampire Diaries)
Beauty and the Sucuk (Beauty and The Beast)
Sucuklar (Friends)

3. Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözünü ( şiir de olabilir ), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

Zeynep: Ed Sheeran - Give Me Love

Give me kahve like her,
'Cause lately I've been waking up alone,
Kahve splattered teardrops on my shirt,
Told you I'd let kahve go,

And that I'll fight my corner,
Maybe tonight I'll call ya,
After my blood turns into kahve,
No, I just wanna hold ya.

Give a little kahve to me or burn this out,
We'll play hide and seek to turn this around,
All I want is the taste that your kahve allow,
My, my, my, my, oh give me kahve,
My, my, my, my, oh give me kahve,
My, my, my, my, oh give me kahve,
My, my, my, my, give me kahve,
...

Elif: Passenger - Let Her Go
...
Only know you've been sucuk when you're feeling low
Only hate the road when you’re missin'
sucuk
Only know you love
sucuk when you let sucuk go
And you let
sucuk go

Staring at the bottom of your sucuk
Hoping one day you'll make a
sucuk last
But
sucuk come slow and they go so fast

You see sucuk when you close your eyes
Maybe one day you'll understand
why
Everything you touch surely
sucuk
...

4. Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

Zeynep: Kahvesiz (Umutsuz)
Kahveme Dokunma (Bana Dokunma)
Kahve Bitti Derken (Her Şey Bitti Derken)
Kayıp Kahveler Şehri (Kayıp Ruhlar Şehri)

Elif: Sucuk Oyunları (Açlık Oyunları)
Sucuk Avcısı (Uçurtma Avcısı)
Ölü Sucuklar Derneği (Ölü Ozanlar Derneği)
Sucuktan Önce Ben (Senden Önce Ben)



Biz de Kitap Karavanı'nı etiketliyoruz! Şimdiden kolay gelsin, Selen! :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder