29 Haziran 2017 Perşembe

Kitap Yorumu: Karanlıkta Işık Aranmaz - Claire Contreras


  Herkese Merhabalar!

  Az önce bitirdiğim bir kitabın yorumuyla geldim. Yaz olduğu için rahat rahat okuyabiliyorum ve üzerinden çok geçmeden taze taze yorum girmeyi de seviyorum. Yoksa okuduktan hemen sonra yorum girmeyip unuttuğum için hiç yorum giremeyeceğim o kadar çok kitap var ki... utanıyorum.

  Blake 4 yaşındayken anne ve babası gecenin bir yarısı korkunç bir şekilde gizemli adamlar tarafından öldürülüyorlar. Blake teyzesinin yanında yaşamaya başlıyor. 14 yaşına geldiğinde teyzesi de kanserden ölüyor. Koruyucu aile gibi bir eve yerleştiriliyor, Blake'le birlikte 3 kimsesiz çocuğa bakan Maggie'nin yanına.

  Blake sevdiği insanların sebepsizce ölmesine alıştırmış kendini. Dolayısıyla Maggie'nin evinde tanıştığı ilk aşkı Cole de dahil herkesi kendisinden uzaklaştırıyor. Hep diken üzerinde, kilitli kapılar arkasında yaşıyor. 25 yaşında teyzesinin onun için yazdığı bir mektubu bulup onu sorgulamaya iten birkaç gerçeği öğrenince geçmişini irdelemeye başlıyor ve olaylar gelişiyor.

  Kitaba bayağı hevesli başlamıştım ama benim için faildi. Aslında kitaba başlarken yazarın elinde bayağı güzel bir konu vardı; gizem ve romantizmle dolu. Ama sonra Cole ve Blake'in gizemli kötü adamlardan korkuları yüzünden etrafta korumalarla dolaşıp Blake'in sürekli Cole'dan ayrılma çabalarıyla dolu garip bir kitaba döndü.

  Ayrıca yazar Cole'un geçmişiyle ilgili yaptığı o "twist" benzeri şeyle okuyucu şaşırtmayı mı hedeflemişti? Eğer öyleyse o da faildi. 1 kilometre öteden görülüyordu çünkü. Cole demişken; tamam Cole sevimli, romantik, yakışıklı erkek ama bunlarla sınırlıydı. Öyle deli olunacak ya da onu diğer 2423135 adet klasik romantizm kitabı erkeklerinden ayıracak pek bir özelliği yoktu.

  Ben beğenmedim. Acemice bir kitaptı. Çok heyecanlı bir yerde bitmesine rağmen ikinci kitabı merak etmiyorum. Muhtemelen okumam.

  Fazla Wattpad kitabı okumadım ama birkaç tanesine şöyle bir bakmıştım. Onlardan yola çıkarak, bu kitabın bana onları anımsattığını söyleyebilirim. Eğer illa merak ediyorum okuyacağım diyorsanız, beklentilerinizi çok da yükseltmeden okuyun. 

Zeynep Ebrar







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder