26 Nisan 2014 Cumartesi

24-Hour Read-a-Thon (Nisan - 2014)

Merhabalaaar! :)

Dewey's 24-Hour Read-a-Thon, dün akşam Little Book Owl sayesinde haberdar olduğum dünya çapında yapılan çok güzel bir etkinlik. Etkinliğin amacı, adından da anlaşılacağı üzere 24 saat boyunca aralıksız kitap okumak. (Aralıksız dediysek, isterseniz aralıksız; küçük aralar verip daha sonra geri dönebilirsiniz.) Her yıl Nisan ve Ekim aylarında yapılıyormuş, bu seneki ilk Read-a-Thon etkinliği de, bu gün yapılacak.

Dün bu etkinlikten ilk haberdar olduğumda acaba yapabilir miyim? diye bir şüphede kaldım ama sonra hafta sonu için hiçbir programım olmadığı aklıma gelince ben de katılmaya karar verdim. Ne kadar okuyabilirim orasını bilmem, ama güzel bir deneyim olacağına inanıyorum.

Türkiye saati ile 15:00'da başlayacak. Güncellemeleri (kaç saat okuduğum, kaç sayfa okuduğum vs.) blog'da değil, Twitter hesabımdan paylaşacağım.

Okuma listesi olarak, ilk başa Ölümcül Oyuncaklar Serisi'nin en sevdiğim kitabı Camlar Şehri'ni koydum, çünkü onu uzun zamandır tekrar okumak istiyordum. Arada sıkılırsam, şuan okumakta olduğum Sen Gittiğinde'yi okuyup bitireceğim (60 sayfası falan kaldı sanırım). Eğer olur da bir mucize olur iki kitabı da bitirebilirsem, Bana Dokunma'ya başlayacağım -ki hiç sanmıyorum :D-.

Eğer etkinlik hakkında daha fazla bilgi almak ister ya da son dakika da olsa katılmak isterseniz bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz: 24hourreadathon.com.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder