30 Nisan 2014 Çarşamba

Etkinlik: WWW Wednesdays


Merhabalaaar! :)
Should Be Reading'in haftalık etkinliklerinden WWW Wednesdays'e katılmak için tek yapmanız gereken aşağıdaki soruları yanıtlamak. 
  • Şuanda ne okuyorsun?
  • En hangi kitabı bitirdin?
  • Bir sonra hangi kitabı okuyacağını düşünüyorsun?



Şuanda ne okuyorsun? 
Bugün Bana Dokunma'ya başladım ve birkaç sayfa okudum henüz. Konusu çok ilgimi çekti, kitabı biran önce bitirmek istiyorum. Eğer ödevlerden zaman kalırsa iki güne bitirip, yorumunu yazacağım. *-*







En son hangi kitabı bitirdin?
Bu gün Ölümcül Oyuncaklar Serisi'nin üçüncü kitabı Camlar Şehri'ni bitirdim. Bu seriyi çok severek okumuştum, en sevdiğim kitabını da tekrar okurken hiç sıkılmadım. Serinin son kitabı City of Heavenly Fire'ı dört gözle bekliyorum. 







Bir sonra hangi kitabı okuyacağını düşünüyorsun?
Uzun süredir Alaska'nın Peşinde kitaplığımdan bana göz kırpıyor. Eğer önüme birden beni cezbedecek bir kitap çıkmazsa onu okuyacağım.Çünkü aniden fikrimi değiştirip hiç aklımda olmayan bir kitabı okumalarım çok vardır. :D








Siz bu hafta neler okuyorsunuz? 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder