11 Mayıs 2014 Pazar

Kitap Alışverişlerimiz #1

Herkese Merhabalaar! :)

Okumadığım kitaplarımın azalması ve bir kaç indirimle bu hafta iki farklı kitap alışverişi yaptım. Birini okuoku'dan yaptım -aslında siparişi 10 gün kadar önce vermiştim ama kargonun elime ulaşması yaklaşık bir hafta sürdü-, diğerini de sürekli gittiğim kitapçı %50 indirim yapınca dayanamadım oradan da bir kaç kitap aldım. Genel olarak bu alışveriş biraz "DEX" temalı oldu. :D Çünkü aldıklarımın yarıdan fazlası DEX yayınlarının kitaplarıydı. Ağırlıklı olarak yeni başlamak istediğim serilerin ilk kitaplarını aldım, iki serinin devam kitaplarını, bir kaç tane de seri olmayan, tek kitap aldım. Bakalım neler almışım...




Düşüş Serisi, artık filminin de çıkacağını öğrendiğim de okunacaklar listemde ön sıralara koyduğum bir seriydi. %50 indirim olunca, seriye başlamamak aptallık olurdu. Mistik Şehir; her yerde bu kitaba dair övgüler okuyorum, ve kapağı çok güzel; aynı şekilde içeriğini de seveceğimi düşünüyorum. Bir Sır Saklı İçimde; bu kitap hakkında fazla bir fikrim yoktu aslında, sadece konusu ilgimi çekmişti ama kitap elime geçtikten sonra arka kapağını falan incelerken bir çok ödül aldığını gördüm, ki bu da beklentilerimi yükseltti.

Lux serisine geçen ay başlamıştım ve Obsidiyen yorumumda da çok sevdiğimi dile getirmiştim, Oniks ve Opal'ı okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. ^_^ Yine bu seriyle kalemini çok sevdiğim yazar Jen'in diğer serisi Melez Sözleşmeleri'ne başlamaz mıyım? Tabi ki, hemen başlarım! :D

Beni Seç'e gelirsek, serinin son kitabı The One bu hafta yurt dışında çıktı ve duyduklarıma göre DEX Haziran ayı gibi burada da çıkartacakmış. Yani, hakkında bir çok övgüler okuduğum tamamlanmış bir seri, başlamak için sabırsızlanıyorum.


Kitaplığım Türk yazara ait çok fazla kitap olduğunu söyleyemem, ama arada Yüreğim Seni Çok Sevdi gibi istisnalar yapıyorum. Bu kitabı Elif okumuştu ve çok hoşuna gitmişti, oradan aklımda kaldı; biz de annemle beraber okumak için ortaklaşa aldık.

Gölge ve Kemik; diğer blogger'lardan duyduklarım üzerine aldığım bir kitap daha. Ve bonus olarak, kapağı da çok hoş! Demir Kral, konusu ile dikkatimi çeken bir kitap, daha doğrusu seri. Seride periler konu alınıyor ve okuduğum diğer fantastik kitaplarda perilerden çok bahsedildiğini duysam da, daha önceden tamamen onları konu olan bir kitap okumamıştım hiç.

Steelheart, Goodreads'te gördüğüm ve distopik olduğu için okunacaklar listeme eklediğim bir kitap. Okuyanlar çok beğeniyor, bu da benim beklentilerimi yükseltiyor. Beni Bırakma; Bana Dokunma'nın devam kitabı. Bana Dokunma yaklaşık 10 gün önce okuduğum ve bayıldığım bir kitaptı, o kadar çok bayıldım ki üşenmeyip Destroy Me novella'sını bile okudum. :D Neyse, işte bu yüzden tüm kargonun içinde en çok bu kitabı dört gözle bekliyordum ve dün okumaya başladım, bu post'u attıktan sonra da gidip onu bitireceğim. *-*

İşte böyle, toplam 12 yeni kitap girmiş kitaplığıma. Benim en büyük şanssızlığım, okuoku'dan sipariş verdikten 3-4 gün sonra Uyumsuz serisinin üçüncü kitabı Yandaş'ın da satışa çıkması oldu. Bu kitabı almayı o kadar çok bekledim ki! Ama siparişimi değiştirebilme şansım yoktu. Ve sürekli gittiğim kitapçıya da henüz gelmemişti. Neyse bir kaç hafta içinde onu da alırım artık, biraz geç olacak ama olsun. Şimdi Beni Bırakma'yı okumaya gidiyorum, çünkü kitap çok heyecanlı gidiyor. :D Hepinize iyi akşamlar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder