4 Temmuz 2014 Cuma

Kitap Alışverişlerimiz #2


Herkese Merhabalaar! :)

Bu gün yaklaşık bir haftadır hevesle beklediğim kargom elime ulaştı sonunda! Nasıl mutlu oldum ama. İnternetten kitap sipariş ettiğim zaman o kadar sabırsız oluyorum ki, sipariş ettiğim gibi kapı çalsın ve kargo gelsin istiyorum. Ama gelin görün ki, henüz kargo şirketleri o teknolojiye ulaşamadı. Kim bilir, belki gelecekte bu hayallerim gerçek olur. :D



Aldığım kitaplara gelirsek, hepsi çook merak ettiğim, okumayı dört gözle beklediğim kitaplardı. Sadece Grisha serisinin ikinci kitabı Kuşatma ve Fırtına'yı, serinin ilk kitabını henüz okumama rağmen satın aldım, çünkü hakkında gerek Türk, gerek yabancı okurlar olsun, o kadar övgüler duydum ki, serinin son kitabı da yurt dışında çıkmışken yakında Türkiye'de de çıkar deyip ilk iki kitabını biran önce okumuş olmak istedim. (O ne kadar uzun bir cümle oldu öyle!)

Onun dışında: Elit geçenlerde okuyup çok hoşuma giden Beni Seç'in (yorumu için tık-tık) devam kitabı; Belalı Düğün ise Beautiful serisinin (Tatlı Bela yorumu için buraya, Ayaklı Bela yorumu için buraya tıklayınız) üçüncü ve son kitabı. Özellikle Belalı Düğün'ü çok merak ediyorum!

Umutsuz; daha önce bu kitabı görmüştüm bir kaç yerde ama nedense ciddiye alıp okuma listeme falan eklememiştim. Sonra bir gün Goodreads'te gezerken, arkadaşım olan herkesin, yanlış okumadınız herkesin, bu kitaba 5 puan verdiğini gördüm. Bir kişi bile 4 vermez mi? Kitabın ortalama puanı da 4.45! Bu benim için bir aydınlanma oldu ve işte, ilk kitap alışverişimde kaptım kitabı. ^_^
Paris'te Aşk'ın ise sürekli Instagram'da fotoğrafını ve hakkında güzel yorumları görüyordum, böylece girmişti okuma listeme.
Efsane, evet. Hakkında fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım? Kapağı, konusu, adı, her şeyiyle gel beni al diyordu resmen; sadece fiyatı hariç. :D Neyse ki, karne paralarım imdadıma yetişti. :D

Evet, bu alışverişimiz bu kadardı. Ben tüm kitaplarımı kokladım, kapaklarına ayrı ayrı bayıldım ve kitaplıktaki yerlerine yerleştirdim. Yakında da okuyup, düşüncelerimi burada sizlerle paylaşmayı dört gözle bekliyorum! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder