1 Haziran 2014 Pazar

Mimlenmişim!

Gölgeleri Kovalamak tarafından mimlenmişim! İlk kez mimlendiğim için neler yapılacağını çok bilmiyorum, ama etrafı şöyle bir kolaçan edince herkesin sorulan sorulara yanıt verdiğini gördüm. Hadi başlayalım o zaman!


Blog açma hikayeniz nedir?
Blog olarak, ilk Tumblr hesabı açmıştım ama burada kendime ait yazılar yazmıyordum genelde reblog yapıyordum. Geçen sene bu zamanlar yine Elif ile bir blog açma girişimimiz olmuştu, ama sonra hem tasarımı falan becerememiştik, hem de cesaretimiz kırılmıştı. Blog'umuz olmasını çok istiyorduk, ama bir türlü cesaret edemiyorduk, bir de dersler falan ilgilenemezsek diye korkuyorduk. Sonra birbirimize Şubat tatilinde beraber açma sözü verdik ve açtıık. Neyse ki, şimdiye kadar iyi idare ettik. :P

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Blog için isim ararken ortaya çok yaratıcı şeyler çıkmamıştı doğrusu. Benim de aklıma blog'u en iyi anlatacak kelime "İki Kızın Kitaplığı" geldi. Ve bulduklarımızın içinden en çok bunu beğendik ikimizde.

Hangi mevsimi seversiniz?
Her mevsimin kendi güzelliği olduğuna inanırım ama en çok yazı seviyorum. Okuldan nefret eden biri olarak bu çok normal sanırım. :D

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
En sevdiğim mevyelerden biri olan şeftaliyi çağrıştırıyor. Ertesi gün okula geç kalmak derdi olmadan sabahlara kadar kitap okuyabilmeyi ya da dizi izleyebilmeyi çağrıştırıyor. Veee, uykuyu çağıştırıyor!

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
İkisi de değil. Hiç makyaj yapmayı beceremedim, bunun da yanı sıra göz kalemi gibi hafif bir şey olmadığı sürece sürekli beni rahatsız eder. Birkaç kez eyeliner sürmüştüm ve kısa bir süre sonra unutup gözümü kaşımıştım. :D

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Ben düşüncelerini ifade etmekte zorlanan biriyim, kafamdan bir sürü şey geçiyor ve aynı anda hepsini yazmak istiyorum. Ya da tam tersine bir konuda yazacak bir şey bulamıyorum. Blog yazmak, bana bu düşüncelerimi düzene sokmayı öğretti.

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Bir şeyler yazmayı da severim, ama kitap okumak her zaman daha cazip geliyor. Kitap okurken bulunduğum ortamdan, kendi düşüncelerimden uzaklaşmayı hiçbir şeye değişemem herhalde.

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Kesinlikle roman. Şiir okumayı severim ama tutkunu değildirim, hikaye kitaplarını da genelde sınav haftaları gibi meşgul olduğum zamanlarda okurum.

En çok etkilendiğin film?
Öyle bir film henüz yok sanırım. :D Ya da varsa bile ben henüz izlemedim. Film izlemeyi severim, ama filmler üzerine öyle günlerce düşünmem, ya da benim üzerimde iz bırakmazlar. Filmin jenerik müziği aktıktan 5-10 dakika sonra etkisinden çıkarım.

Hangi tür film/kitap?
Fantastik unsurların çoğunlukta olduğu filmleri özellikle çok seviyorum. Bir de romantik filmleri severim.

Kitaba gelirsek; Young-Adult dalının her türünü okurum. Ama bunun içinde, distopik ve fantastik kitapları bir başka seviyorum.

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
İş hayatına atılmadım, ama yaklaşık 10 yıllık öğrencilik hayatımdan artık bezdiğim için tercihimi iş hayatından yana kullanacağım. Kendi paramı kazanıp hayata atılmanın nasıl bir şey olduğunu tecrübe etmeyi dört gözle bekliyorum.

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak. Film sana ne düşünmen gerektiğini gösteriyor, ama kitap ise sadece betimliyor; senin hayal etmene izin veriyor.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Tabi ki spor giyinmek!

Almaktan asla vazgeçmeyeceğin şey?
Kitap.

En sevdiğin yemek nedir?
Doğduğumdan beri patates kızartması, ölene kadar da patates kızartması olacak. O benim ilk aşkım. <3

En sevdiğin dizi?
Şu sıralar kesinlikle Once Upon A Time. Son günlerde sardım o diziye.

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Uçabilmeyi isterdim.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Mide bulantısı. Aşırı hassas bir midem var.

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Alacaklarımı listeleme huyum hiç yok, tabi kii bu kitap olmadığı sürece. Çünkü genelde alınacaklarımı hep anneme söylerim, sağ olsun o benim yerime halleder. Seni çok seviyorum, anneciğim. ^_^

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Ojeydi sanırım.

Mimlediklerime gelirsek; Fanboyun Günlüğü, Vampirellanın Güncesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder