28 Ağustos 2014 Perşembe

Mim #4 : Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı


Bir günde iki mim, iki farklı etkinlik yapıyorum. Başımıza taş yağmazsa iyidir. :D 
Bu kez çok sevdiğim blogger arkadaşım Beyza yani Romantik Optik tarafından mimlendim. Etkinliğin konusu aynı başlıktaki kadar basit; kitaplığımızdan en sevdiğimiz 10 kitap kapağını seçeceğiz. Şunu belirtmeliyim ki, liste en sevdiğim kitapla başlayıp en az sevdiğime göre gitmiyor; rastgele bir sıra bu. Öteki türlü benim gibi kararsız biri mümkün değil bir liste çıkaramazdı. :D Neyse, şimdi gelelim en sevdiğim kitap kapaklarına.


1-  Duman ve Kemiğin Kızı 

2- Eleanor & Park

3- Tut Elimi

4- Bir Sır Saklı İçimde

5- Mekanik Prenses

6- Efsane

7- Cennet Ateşi Şehri

8- Aşk Baharı Beklemez

9- Ölmek İçin On Üç Sebep

10- Elit


Ve ben dee, Obur Kitaplık'ı mimliyorum! ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder