7 Ekim 2014 Salı

Ay Dökümü #5


Herkese Merhabalaar!
Şuan üzerimde kalın bir hırka, ayağımda Elif'in geçen yılbaşında hediye ettiği kocaman maymunlu ev ayakkabıları, yanımda kocaman bir kupa sıcacık kuşburnu çayı ve arka planda Colbie Caillat'ın I Never Told You şarkısıyla yazıyorum bu postu. Şöyle bir bakınca, tam da sonbahar teması değil mi? Aynen öyle! Yılın en sevdiğim ikinci mevsimi tamamen geldi sonunda. Açıkçası ben sonbaharın sırf bizim gibi kitap kurtları için yaratıldığını düşünüyorum. Sonbahar denilince, aklıma turuncu yapraklardan önce sararmış yaprakları olan kitaplar geliyor. Mümkünse sonbaharlar hiç bitmesin. Okullar olmasa, eminim en sevdiğim mevsim sonbahar olurdu. Ama işte, sırf bizi üç aylığına da olsa okuldan kurtardığı için yazı birazcık daha çok seviyorum.


Benim çenem düştü yine. Fazla uzatmadan Eylül'de neler okumuşuz, Ekim'de neler okuyacakmışız, onlara bakalım. :)

Elif'in Eylül Ayında Okudukları

  • Sevda Sözleri - Cemal Süreyya
  • İpek Çamaşırlar - Latife Hanım

Zeynep'in Eylül Ayında Okudukları


Elif'in Ekim Ayında Okuyacakları

  • Beni Bırakma (Shatter Me #2) - Tahereh Mafi
  • Paris'te Aşk - Stephanie Perkins
  • Umutsuz (Hopeless #1) - Colleen Hoover

Zeynep'in Ekim Ayında Okuyacakları

  • Çığlık (Hush, Hush #2) - Becca Fitzpatrick
  • Sessizlik (Hush, Hush #3) - Becca Fitzpatrick
  • Aşka Var Mısın? (Eversea #1) - Natasha Boyd
  • Yolun Sonundaki Okyanus - Neil Gaiman




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder