28 Ekim 2014 Salı

Dart Ödülü & Dex, Dex, Dex Okuyoruz!


Merhabalaar!
Şu son birkaç gündür çok mutluyum. "Çok mutluyum," derken çok çok çok mutluyum. Ama bunun sebebini açıklamaya kalkarsam susmak bilmem ve bu postta bahsetmem gereken şeylerden başka her şeyden bahsederim. Ama merak etmeyin, bugün ya da yarın mutlu olmamın sebebini ayrı bir post ile açıklayacağız. *_*

İşte bu aşırı mutluluk yüzünden ve heyecandan kaç gündür blog'da yazı yazamadım, iki etkinlikte mimlenmişiz onları yapmak için anca şimdi oturabildim. Ve ikisi de etkinlik olduğu için, Obur Kitaplık'tan kopya çekerek ikisini aynı postta birleştirmeye karar verdim.

DART ÖDÜLÜ


Kitap Karavanı blogumuzu bu ödüle layık görmüş, bu inceliğinden dolayı ona da çok teşekkür ederiz. Ayrıca ödülü almanın bazı şartları varmış:

1- Ödülün fotoğrafını yayınlamak ✓
2- Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek ✓
3- 15 bloga bu ödülü dağıtmak X

Üçüncü ve sonuncu şartı yerine getiremediğim için benden nefret eder misiniz? Umarım etmezsiniz, çünkü ben bu etkinliği biraz geç yaptığım için ödülü vermeyi düşündüğüm çoğu blog zaten çoktan almış. Ben de bunun yerine, ödülü vermek istediğim ve şimdiye kadar almayan iki bloga vereceğim:

Kitapların Senfonisi
Romantik Optik

DEX, DEX, DEX OKUYORUZ!

Kristal Kitap bizi Dex, Dex, Dex Okuyoruz! etkinliğinde etiketlemiş, çok teşekkür ederiz. Elif genelde pek Dex okumadığı için bu etkinliği ben büyük bir zevkle yapacağım çünkü Dex en sevdiğim yayınevidir. En sevdiğim kitaplar/seriler genelde Dex'ten, tabii arada sevmediğim bir seri ve çok sevemediğim bir kitap var. Çıkan tüm kitapları da ilgimi çekiyor diye bir şey yok, ama ilgimi çekenlerde genelde pek hayal kırıklığına uğramadım. 

Şimdi, bakalım okuduğum-okumadığım hangi Dex kitapları varmış kitaplığımda...






Kimi etiketlesem, kimi etiketlesem... Dex okumayı çok sevdiğini bildiğim Kitap Tanrıçası'nı etiketliyorum! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder