5 Ekim 2014 Pazar

Mim #7 : Book Challenge Tag


Kurban Bayram'ının ikinci gününden hepinize merhabalar! :)
Umarım hepiniz sevdiklerinizle mutlu bir şekilde geçiriyorsunuzdur. 
Kristal Kitaplık ve Part of the Book'a beni bu etkinlikte mimledikleri için çok teşekkür ediyorum. ^_^ Etkinlik toplam altı sorudan oluşuyor ve sorular "en"leriniz ve "ilk"lerinizle ilgili. Birçoğunuzun bildiği gibi Tahereh Mafi'nin Bana Dokunma serisini pozitif enleri soran her soru için cevap olarak kullanabilirim. O yüzden bu kez değişiklik yapacağım ve bu seriyi cevapların hiçbirinde kullanmayacağım.


1) İlk Hayranlığım: Ölümcül Oyuncaklar Serisi - Cassandra Clare. Bu seriyle tanışmadan öncesinde de nadir de olsa kitap okurdum, çok sevdiğim kitaplar vardı. Ama bu seri kitaplara olan bakış açımı değiştirdi ve kitapları benim için bir gereksinim, olmazsa olmazlarım haline getirdi. Ve ilk kez bir kitap ve onun karakterleri hakkında her şeyi öğrenip, en sevdiğim alıntılarını ezberleyip, telefonu onun fan-art'larıyla doldurmak istedim. 

2) Favori Serim: Bir çok var aslında. Ama en çok Umutsuz ile Cehennem Makineleri serisi arasında kaldım... İkisini de çok seviyorum ama, Cassanra Clare'in Cehennem Makineleri serisini seçeceğim.

3) Favori Kitabım: Bu soru da çok zor amaaa! Bu etkinliğin aynısını Instagram'da yaptığımda bu soruya cevap vermeyi reddetmiştim. Eğer burada illa ki cevap vermem gerekiyorsa... Senden Önce Ben derdim sanırım. Çünkü bu kitap üzerimde en çok etki bırakan kitapların başında geliyor.

4) Favori Erkek Karakterim: Bu soruya da verecek o kadar çok cevabım var ki. Bir ara boş zamanımda oturup tüm sevdiğim erkek karakterlerin listesini çıkarmayı düşünüyorum. :D Neyse, şimdi sorumuza dönersek.. William Herondale. Cehennem Makineleri'nin Will'i. *-*

5) Favori Bayan Karakterim: Colleen Hoover'ın Umutsuz'undan Sky. Çok güçlü bir karakterdi. Her yönüyle hemcinsleri tarafından örnek alınması gereken bir karakter.

6) Favori Okuma Saatim: Günün herhangi bir saatinin herhangi bir dakikası. Gerçekten, elimde kitap olduktan sonra her an, her yerde okuyabilirim. Tabii tercihen sessiz bir ortam olursa çok sevinirim.


Bu etkinliğin sorularından daha zor bir kısmı var ki sormayın. Tam 20 kişiyi etiketlemeniz gerekiyor. İşte başlıyoruz:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder